Ateitis vietinių turgų (rinkos) Indijoje

Laiku India savaitraščio Turgus (rinkos) turėjo papratimą būti laikytas. Žmonės nuo kaimyninis kaimai turėjo papratimą jungtis tam, kad apsipirktų jų kasdieninio poreikio. Tokios rinkos taip pat buvo atvejai susitinkančių jų kaimyninių kaimo bičiulių žmonių ir žinojimo. Net šiandien, kai šalis greitai vystosi, alėjos kultūra vis dar išsaugojo vyresnes normas. Kad padarytų žavių patirties alėjų apsipirkimą turi ypatingas nuolaidų ir pardavinėjimo dienas. Jie taip pat tiki bendravimu su žmonėmis. Tokiu būdu jie veda žaidimus, PROGRAMOS VADOVO sesijas ir kviečia garsenybes, kad skatintų jų alėją ir jos kultūrą.

Šiame scenarijuje vietiniai Turgus lėtai pralaimi lauke ant jų švytėjimo. Vietinės rinkos, parduodančios pigus dar šiek tiek ilgalaikiai produktai, pralaimi lauke ant jų akcijos dėl didelių dalyvių šioje arenoje ir net būsimame turguje t.y. tinkle apsiperka. Vietinės rinkos buvo madoje nuo to laiko amžinai, ir tai yra praėjusiame dešimtmetyje, kuris pastebi transformaciją. Pakeitimas yra greitas dar ne tiek stiprus, kad jis galėjo iššluostyti vietinę turgaus tendenciją. Garsus vietinis Mumbai turgus, ‘Mada Gatvė’ lėtai pralaimi lauke ant jos klientūros dėl didžiulio pasirinkimo, pasiekiamo žmonėms parduotuvių rajonuose, ir tinkle apsiperka, būsimi Indijos turgūs.

Apsipirkimo ateitis tinkle bazuojasi, apsipirkdama dėl gausios pašalpos, kurią tai siūlo. Būsimas turgus siūlo platų pasirinkimo tinkamumą, apimdamas tarptautinius prekės ženklus ir mažmenininkus. Lengvumas apsipirkimo kur nors, bet kuriuo metu prisideda prie jo populiarumo, kadangi tai sumažina be galo apsipirkimo laiką ir pastangas. Vietiniai Turgus Indijoje yra nepatogūs, kad apsipirktų per musono sezoną. Automobilių aikštelė yra svarstoma problema, kadangi šitie turgūs yra esantys judriose gatvėse. Tie patys ar net geresni kokybiški produktai yra pasiekiami parduotuvių rajonuose ir tinkle už tą pačią kainą ar net geresnius reikalus. Internetinės svetainės aprūpina aukcioninius patogumus, kurie įgalina vartotoją nuspręsti jo kainą ir vertę.

Vietiniai Komisas turi kraštą dėl jausmo produktų, kuriuos jie siūlo. Kiekvienas gali paliesti ir žinoti kokybę ir gali patikrinti pardavėjo reikalavimus. Net tokia priemonė yra pasiūlyta populiaraus internetinio apsipirkimo įkurtose žiniatinklio svetainėse kaip naaptol.com, kuris siūlo pasirinkimą vietinių parduotuvių ir mažmenininkų, kurie įgalina juos gauti produktą vietoje. Tai svarbu atveju vartotojo ilgalaikiai dalykai, kurie turi uždaryti apžiūrą ir po komercinės paslaugos. Būsimas turgus, būtų kombinacija vietinių ir internetinių pardavėjų, kurie dirba ranka rankos, kad aprūpintų didžiausią patogumą vartotojui.