Daugeliui žmonių savivartės puspriekabės ir įvairūs vilkikai tėra sunkioji auto artilerija, nesusijusiu su kažkokiais įdomiais dalykais. Tačiau tokių automobilių meistrai ir eksploatuotojai galėtų išvardinti ne vieną įdomų faktą.
Kas tie sunkvezimiai savivarciai? Kai yra statomi nauji keliai, labai reikalinga, kad sunvezimiai savivarciai užkiltų į statų kalną su dideliu svoriu. Todėl labai reikalinga, kad būtų kuo daugiau varančių ratų ir būtų kuo platesnės padangos. Tuomet su žemės pagrindu būtų kuo geresnis sukibimas, dar dėl to reikėtų ir kad būtų kuo didesnis protektorius. Status kalnas atsiranda, kadangi dažnai nauji keliai statomi iškasant gilesnes vietas tam, kad garsas nesklistų į šonus, tuomet galima sakyti, nauji keliai įrengiami antžeminiame aukštyje. Būtent iš jo ir reikia kartais išvažiuoti tokiam savivarčiui. Taigi, kelių statybai reikia tikrai gerų, brangių savivarčių.
Apie miškovežį
Šiam dalykui taip pat turi būti labai geras pravažumas. Kuo miškovežis turi ilgesnę strėlę, tuo patogiau pasiekti miške esančią medieną. Miškuose labai dažnai išsimala nuo sunkvežimių duobės, nes keliai ten nėra pritaikyti transportui šiam. Tad lieka miškovežių išmaltos gilios provėžos. Todėl miškovežiai turi būti taip pat atitinkamai suprojektuoti, kad jie galėtų įvažiuoti į miško tankumynus per tas savo pačių išmaltas duobes.
Apie autobokštelį
Autobokšteliui patogu, kai jis yra valdomas iš paties bokštelio, o ne iš apačios. Tai yra, jau esant bokštelyje. Labai patogu turėti dirbant statybose ar su stogais, turėti autobokštelį. Tačiau brangus išlaikymas: reikia turėti tam tikros kategorijos teises, o turint šią mašiną mokamas ir specialus kelių mokestis. Labai patogu statant ar remontuojant pastatus, kad nereikia montuoti jokių pastolių, tiesiog viską greitai pasiekti su autobokšteliu.
Sunkvežimiai – tralai
Tralais liaudyje vadinami automobilių vilkikai. Su tokiu sunkvežimiu turi būti visur labai geras privažiavimas, kadangi, jeigu iš auto įvykio yra tempiamas automobilis, tai traliukas turi ištempti automobilį iš ten, kur jis įstrigęs: iš medžių, iš griovių ar pakelių. Taigi, pats tralo vairuotojas irgi turi turėti gerus gebėjimus ištraukti mašiną dar labiau jo nesugadinant. O jeigu automobilis nutempiamas iš mieste esančios draudžiamos statyti vietos, galima numanyti, kad tai bus visiškai sveikas automobilis. Jo taip pat negalima aplaužyti, apdaužyti, jis turi likti visiškai nepažeistas. Visuomet keliant automobilį ant puspriekabės, turi būti išskleistos atraminės kojelės, kurios padeda sunkvežimiui nenuvirsti, keliant krovinį.