Ar tai būtų Vilniaus meistrai, ar Alytaus – kada jie geri, juos myli visi.
Dirbti galima ir patiems, ir kompanijai
Iš tiesų skirtingi Vilniaus meistrai pasakytų skirtingai, kaip dirbti geriausia – atskirai ar kompanijoje. Dirbant savarankiškai privalumas, aišku, yra atlygis, kuris susidaro tikrai nemažas. Tačiau trūkumas irgi yra: tai labai daug atsakomybės ir papildomų veiklų. Iš esmės viskas, ką daro didesnė įmonė, krenta ant savarankiškai dirbančio meistro. Ir reklama, ir klientų paieška, ir sutartys, ir įstatymų žinojimas, ir rizikų prisiėmimas, ir mokesčiai, buhalterija ir pan. Taigi, meistrai, kurie turi pakankamai verslumo, mėgsta dirbti patys, tačiau kiti mieliau eina pasisamdyti į įmonę. Tuomet jie leidžia iš savo tiesioginio darbo uždirbti.
Skambučiai netyla ir švenčių dienomis
Geri meistrai neslepia, kad žmonės skambina ir švenčių dienomis. Mes nevažiuojame kažko pirkti į parduotuves, kurios nedirba savaitgaliais. Nestovime prie durų ir neprašome, kad atidarytų. Tačiau dėl skambučių meistrams yra kitaip. Yra skambinama nuolatos, net sekmadienį vakare. Visgi, kuomet buityje kyla skubių problemų, skambučiai tiesiog pasipila. Jeigu kažkam sprogo vamzdis šeštadienį, labai abejotina, kad žmonės iš užlieto buto lauks pirmadienio. Reikės skubios pagalbos. Kiti žmonės tiesiog šiaip savaitgaliais poilsiaudami randa meistrų telefono numerius ir nusprendžia pasiskambinti, paklausti. Savarankišai dirbantys meistrai visgi atsiliepia ir savaitgaliais, nes jiems svarbu neprarasti klientų.
Geram meistrui klientai ir daugiau atsilygina
Kaip ne kartą yra sakęs ne vienas meistras, kada labai gerai dirbi, žmonės būna labai patenkinti, jie netgi sumoka daugiau už atliktus darbus. Tai kelia didžiulį pasitenkinimą. Taigi, meistrai iš tiesų gali būti įvertinami ir žmonių išraiškomis, ir papildomu atlygiu.
Rekomendacijos plinta tarp žmonių
Būna ir nesupratingų klientų, kurie net nesuvokia, kad meistras padarė viską tinkamai. Tačiau dažniausiai žmonės supranta, kad darbas atliktas teisingai, o meistras buvo tikrai malonus. Tuomet rekomendacijos plinta tiesiog iš lūpų į lūpas. Ir tai vyksta visą laiką. Todėl geriems meistrams pradžioje reikia reklamos, bet jeigu jie puikiai dirba, tai netrukus žmonės ima vieni kitiems rekomenduoti tuos meistrus, ir tai suteikia tikrai puikius pasiekimus. Galiausiai rekomendacijoms taip išplitus, meistrai jau nebeatsigina užsakovų ir stato juos kartais net į kelių metų eilę – kam labai norisi, tas palaukia.